reklama

O svojráznej forme protestu

Aj keď náš pán prezident/pretekár/starý ujo (*nehodiace sa škrtnite) prednedávnom nepodpísal novelu cestného zákona, ktorá by mimo iného zaviedla celoročné a celodenné svietenie motorových vozidiel, všimli ste si že mnohí vodiči aj napriek tomu svietia i cez deň? A nielen to, oni robia pre propagáciu hesla vidieť a byť videný omnoho viac!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Niektorí vodiči využívajú na propagáciu celodenného svietenia diaľkové, namiesto stretávacích svetiel. A to nielen cez deň, ale i v noci. Som rád že sa našli takí odvážni vodiči, ktorí sa neboja svoj názor takto "viditeľne" propagovať. Poviem vám pravdu, ja som v sebe odvahu na takúto "občiansku neposlušnosť" zatiaľ nenašiel. A tak, keď ich čoby oproti nim idúci vodič na nočných cestách stretávam, oslnený ich "protestom", im len svojimi diaľkovými svetlami priateľsky "bliknem", akože: Som s Vami, držím Vám palce - nedajte sa! A oni mi na oplátku tiež bliknú svojimi skutočnými diaľkovými svetlami, akože: Nebuď labuť, i ty sa k nám pridaj! No, keď ja neviem, stále mám obavy čo na to povedia ostatní oprotiidúci vodiči, či sa im to bude páčiť? Ale čo, aspoň zájdem do servisu a nezáväzne sa popýtam na to, koľko by stála výmena mojich stretávacích svetiel za diaľkové a diaľkových za ešte diaľkovejšie. Alebo sa opýtam, či by mi nemohli odmontovať prebytočný prepínač stretávacích a diaľkových svetiel. A rovno by som to navrhol aj výrobcom motorových vozidiel, ak toto náhodou čítajú: vykašlite sa na montovanie stretávacích svetiel a tiež ten zbytočný prepínač - aspoň budú tie nové autá o trochu lacnejšie. Kto sa ku mne pridá?
 

Peter Krško

Peter Krško

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemyslím si, že mojím písaním niečo zmením - nie som Hemingway. Ale ani na bicykli nie som rýchly ako Fausto Coppi - a predsa ma cyklistika baví. Verím, že moje písanie by mohlo byť aspoň malou tehličkou v múre (Another brick in the wall - Pink Floyd). Ale nie v múre, ktorý by rozdeľoval, radšej by som pomohol vybudovať múr proti ľahostajnosti. Zoznam autorových rubrík:  CyklistikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu