reklama

Nezabudnúť na ľudí..?!

Nezabudnúť na ľudí. Takýto krásny slogan sa skvie na webovej stránke najsociálnejšie cítiacej strany na Slovensku, a zrejme aj v celoplanetárnom meradle sa im málokto môže vyrovnať. Nič proti tomu sloganu - heslo je to pekné, len zabudli dodať že platí len v predvolebnom období, keď je do volieb ešte ďaleko je realita iná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Staviame spolu s manželkou rodinný dom. Od štátu nechceme absolútne nič. Štát by nám vlastne ani nič nedal, lebo podľa tohto sociálneho štátu zarábame priveľa a na pôžičku od Štátneho fondu rozvoja bývania nemáme nárok.Keď nepožičia, nech si nechá - úver sme si vybavili v banke. Už nám k tomu, aby sme mali peniaze chýba len posledný krok - doslova sú už na dosah. Žiaľ ten posledný krok by nemohol mať meno Katastrálny úrad. Už mesiac a pol čakamé na to, aby úradníci na Katastrálnom úrade (mimochodom platení zo štátneho rozpočtu, teda aj z našich daní) urobili (podľa mňa) jednoduchý úkon, ktorý spočíva v tom, že sa zmenia práva k nehnuteľnosti (neviem to povedať právnym jazykom, skrátka ide o to, že ten náš dom bude patriť fakticky banke až kým nesplatíme úver). Kým sa toto nezmení, od banky neuvidíme ani halier.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo to má spoločné s tým, čo som písal v úvode? To, že som sa dozvedel, prečo už mesiac a pol čakáme a zrejme si ešte počkáme: Katast(rof)álny úrad totižto zaplavila vkladmi Národná diaľničná spoločnosť - a všetko ostatné išlo bokom! Takže žiadne "Nezabudnúť na ľudí" - povedzme si to otvorene: na ľudí sa môžeme s prepáčením vys**ť, prvoradé sú diaľnice - že súdruh Fico? V ktoromže to roku sa prevezieme po diaľnici z Bratislavy až do Košíc? 2010? 2012? Dúfam že vám to vyjde - už sa na to teším. Ešte viac sa teším na to, ako budete vo volebnom roku 2010 strihať pásky na nedokončených úsekoch diaľnic. A len tak z čisto osobných (sebeckých) dôvodov dúfam, že toto všetko už budem sledovať z nášho domu, na ktorého postavení VY nebudete mať absolútne žiadnu zásluhu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A to vaše heslo som si dovolil trochu upraviť: 

Zabudnúť na ľudí ... prvoradé sú diaľnice!!!
Zabudnúť na ľudí ... prvoradé sú diaľnice!!! 


Peter Krško

Peter Krško

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemyslím si, že mojím písaním niečo zmením - nie som Hemingway. Ale ani na bicykli nie som rýchly ako Fausto Coppi - a predsa ma cyklistika baví. Verím, že moje písanie by mohlo byť aspoň malou tehličkou v múre (Another brick in the wall - Pink Floyd). Ale nie v múre, ktorý by rozdeľoval, radšej by som pomohol vybudovať múr proti ľahostajnosti. Zoznam autorových rubrík:  CyklistikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu