reklama

Máme sa na čo tešiť...

Určite aj vy dostávate také e-maily: vtipné texty, zaujímavé fotografie, prípadne tie typu nepretrhnite našu reťaz, lebo.... Väčšinou si ich pozriem a vymažem - ďalej ich neposielam (ospravedlňujem sa všetkým, ktorý mi niečo posielate v dobrej viere že to pošlem ďalej, ale práve tie pošli to ďalej vymazávam okamžite).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Občas ma nejaký e-mail donúti k akcii. Nestáva sa to často, skôr je to tá výnimka čo potvrdzuje pravidlo, že tieto e-maily končia v koši. Nedávno som dostal taký e-mail, ktorý má donútil konať. Obsah mailu bol pekný, boli v ňom fotografie zo štadiónov, na ktorých sa budú za necelých 500 dní konať letné olympijske hry v Pekingu. Predmet mailu bol " Olympijske hry v Pekingu 2008 - mame se na co tesit" - nakoniec určite mnohí z vás ten mail dostali tiež, takže viete o čom hovorím. A čo mi na tých fotografiách vadí? To že som si pri pohľadne na ne spomenul napríklad na už viac ako 50 rokov Čínou okupovaný Tibet, spomenul som si na študentov z námestia Nebeského pokoja, prípadne na masové popravy, ktoré sa myslím tiež konávajú na štadiónoch. Určite nie na týchto nových, ale ktovie ako budú číňania využivať tieto štadióny až bude po olympijáde.. Možno sa máme naozaj na čo tešiť.
A tak som sa na internete poobzeral po iných fotografiách, tie som pridal k tým čo mi prišli e-mailom. Možno si i vy až budete na budúci rok sledovať olympijske hry spomeniete na ľudí v Tibete, na študentov z námestia Nebeského pokoja, na masové popravy... 

 

Peter Krško

Peter Krško

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nemyslím si, že mojím písaním niečo zmením - nie som Hemingway. Ale ani na bicykli nie som rýchly ako Fausto Coppi - a predsa ma cyklistika baví. Verím, že moje písanie by mohlo byť aspoň malou tehličkou v múre (Another brick in the wall - Pink Floyd). Ale nie v múre, ktorý by rozdeľoval, radšej by som pomohol vybudovať múr proti ľahostajnosti. Zoznam autorových rubrík:  CyklistikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu